tisdag 19 mars 2013

Vart tog snöstormen vägen?

Inte för att jag vill ha den eller saknar den på något vis, den får gärna hålla sig  väck! Det har iallafall blåst rejält både igår och idag här hos oss och säkert hos många andra också! Höll på att blåsa bort på väg till och från BVC med Gullen idag. På tal om det så såg allt bra ut med min lille prins. Han hade dock gått ner lite i vikt men det var inte så farligt. Det kan bero på att han varit lite svår med maten men också om han precis har ätit eller bajsat. 

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Fortsatt på tvättberget som vi haft. Det är nu äntligen klart och all tvätt är tvättad. Blev ju ingen tvättid i helgen då vi hade andra planer. 

Testade några magövningar innan idag, hade Gullen som hejarklack ;) Det ska tydligen stärka magmusklerna efter graviditet så jag tänkte testa det ett tag, kan ju knappast bli sämre. Jag känner ju att jag har noll muskler i magen just nu, så det behövs träning. Sen har jag väldigt ont i ryggen på morgnarna när jag stiger upp ur sängen. Är ganska säker på att det beror på otränade ryggmuskler så träning för ryggen hade nog också behövts. Ja, hela min kropp behöver träning. Känner mig som en fluffebulle just nu ;)

Har inget skoj att skriva om just idag så jag säger godnatt.......over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar