tisdag 26 mars 2013

Pusskalaset fortsätter :)

Nubbi har fortsatt att dela ut sina härliga pussar :) Han är så go!! Nu börjar han få kläm på det, att man ska stänga munnen och pluta lite med läpparna :) hehe. 

Nu är det bokat ett möte med förskolechefen, dagmamman och vi föräldrar. Chefen ringde mig igår efter att ha läst mitt mail och vi pratade en god stund. Nu hoppas jag bara att detta möte ger något! 

Imorgon ska jag och Gullen på äventyr igen ;) Imorgon styr vi bilen mot Malmö för lite fix :) Vi kör direkt efter att vi lämnat Nubbi hos dagmamman så vi kommer vara framme tidigt. Vi lär ju vara i Malmö innan alla affärer öppnar men vi får fördriva tiden på något sätt, om inte annat så med en liten promenad i det förhoppningsvis fina vårvädret :)

Nu ska jag pyssla! 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar