tisdag 26 mars 2013

Gjort "stan" med Gullen ;)

Idag efter att jag lämnat Nubbi hos dagmamman körde jag och Gullen iväg. Jag hade inte riktigt bestämt mig för var jag ville köra. Stoff och Stil, ÖB eller Center Syd fanns som alternativ. Efter lite funderande bestämde jag mig för att hålla mig här hemmavid. Eftersom jag lämnar Nubbi 8.30 så var vi tidigt ute och jag tyckte det var onödigt att köra hem om. Så det blev en runda på Lidl för att fördriva tiden lite.

När klockan slog 10.00 körde vi bort till Center Syd där det blev några inköp. Någon present köptes och lite påskpynt. Passade på att gå över till Ica och köpa frimärke. Sen körde vi bort till en tyg affär som jag googlat fram adressen på när jag tidigare satt i bilen och funderade på var jag skulle köra. Det var ett litet ställe och utbudet var inte stort, men det blev ändå ett litet inköp där. Det lär nog bli det sista för FY vilka priser!! Är grymt sugen på en runda till Stoff och Stil nu ;) Men sist vi var där och skulle köpa tyg till gardiner så tyckte jag inte där var så mycket att välja på. Men det går säkert lite upp och ner med det. Allt kan ju inte heller falla en i smaken. Men iallafall, det blir en tripp dit VÄLDIGT snart känner jag! 


Annars har vi inte hunnit med så mycket mer. Hämtade Nubbi och när vi kom hem tog vi en liten promenad i det underbara VÅRVÄDRET som vi har :) Härligt!! Nu vaknade Gullen som somnade i vagnen under vår lilla promenad, så nu ska vi fika något lätt :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar