lördag 23 mars 2013

Nymöblerat och fint!

Oj, bara idag har det varit inne ganska många på min blogg och kikat :) Kul!! Hade varit skoj om ni lämnade ett litet avtryck i form av en kommentar :) Men det är klart inget måste! 

Idag har vi varit flitiga. Barnen vaknade 06.00 i morse så då steg vi alla upp. Började med frukost och barnprogram. Sen började jag tvätta i tvättstugan. Sambon dammsugade och jag hann med att baka en kladdkaka, allt detta hade vi fixat klart innan klockan var 09.00. Ja, lite av tvätten var kvar då ;) 

När barnen sov middag satt vi och pratade om att vi var sugna på att fixa till det här hemma. Sagt och gjort, en stund senare var vi i full gång med att möblera om här i vardagsrummet och resultatet blev toppen! Mycket nöjda blev vi. Imorgon har vi lite fix i barnens rum som ska göras. Skulle behöva inhandla en stor matta till vardagsrummet, men det får bli när vi hittar en som vi tycker passar in! 

I eftermiddags åkte vi till barnens farfar för att fira hans födelsedag i efterskott! Det var trevligt och det bjöds på tårta, kakor och kaffe! Vi körde hem lagom till att barnen skulle sova och dom somnade gott i bilen och sover nu i sina sängar! Vi sitter här och njuter av vårt nymöblerade vardagsrum ;) 

Imorgon har jag lovat Nubbi att vi ska gå ut om vädret tillåter, så det är planerna så långt. Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

Nu ska jag njuta vidare av det sista på kvällen, och njuta lite extra just idag av just livet! Jag påminner mig själv om att livet är en fin gåva som ska njutas av till fullo! Det kan snabbt ryckas bort utan att man själv har något att säga till om! Jag ska ta till vara på varenda en liten bit av livet och allt vad det innebär <3 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar