onsdag 20 mars 2013

Bilen är såld!

Ja, nu ikväll fick jag sålt min bil. Satte ut annons på den i lördags och den gick idag, så det gick ändå hyfsat fort. Nu har vi en bil kvar. Vi klarar oss på en bil iallafall tills jag börjar jobba. Tills dess kommer sambon ta bussen till och från jobb. 

Imorgon blir det ett samtal till förskolechefen....IGEN! Trött på dagmamman nu och hennes resonemang och hennes hanterande av Nubbi. Så länge barnen håller sig inom "ramen" går det bra, men om något barn faller utanför den så blir det katastrof! Så nu är jag trött på detta. Trött på att få höra en massa tråkigheter var gång jag hämtar! 

Idag damp det ner ett brev i brevlådan. Ett brev vi väntat på ett tag nu. Blandade känslor inför det. Men nu är bollen i rullning!

Lite vårpepp! Känns som det kan behövas nu! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar