tisdag 5 mars 2013

Tyst!

Det är precis vad det är här hemma nu. Nubbi är lämnad hos dagmamman och Gullen sover. Han somnade i bilstolen på väg hem så jag lät honom sova vidare. Han vaknar nog snart. Det där med hans sömn  blir alltid lite lidande de dagar Nubbi är hos dagmamman. Gullen brukar sova någon gång mellan 10.30 till 12.30 ca, det beror lite på hur trött han är. Men ibland hinner han inte äta lunch innan han somnar och då blir det stressigt innan vi ska hämta Nubbi. Och som nu när han somnar i bilen och sover en stund när vi kommer hem brukar han somna lagom precis innan vi ska köra och hämta Nubbi. Ja det är svårt att få ihop. Men vi gör så gott vi kan, så klart!

Får se vad dagen har att erbjuda, antagligen inget speciellt förutom det vanliga.Jag började iallafall dagen med att äta enligt mitt gamla kostschema som jag köpt. Det är nog det enda som jag provat hittills som fungerat. Men frågan är om det fungerar nu som det gjorde då, och jag har lite fler kg att gå ner?! Återstår att se. Borde ju göra det tycker jag. Ikväll ska jag framkalla foto tänkte jag. Har inte framkallat sen oktober månad tror jag och det blir en hel del foto! Har en del extra foto som ska framkallas som vi behöver till lite speciella projekt! 

Nej, nu ska jag vika tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar