torsdag 14 mars 2013

Kampen mot Hulda!

Ja! NU är det dags att ta upp kampen mot Hulda på allvar! Hulda har inkräktat länge nog och ska nu bort! Avhysas! Frågan är nu bara hur jag ska gå till väga för att börja denna kamp?! Köpte på mig en bok om LCHF idag. Får väl se om det kan finnas några bra tips i den. Då jag förstått att det är mer fett i den dieten/kosten så kan det vara mindre bra för mig då min mage oftast reagerar negativt på fet mat. Men det är värt att kolla upp iallafall och kanske testa, om inte allt så något. Jag har väl egentligen inte tänkt att jag ska gå efter någon speciell diet. Men jag måste få bort allt socker! Allt onödigt onyttigt. Sen vet jag inte om det är bra att inte äta några kolhydrater alls. Finns ju hyfsat bra sådana också.

Motion ska jag också försöka få in. Undrar om man börjar med en pw på cirka en timme om dagen, utan att ändra kosten något nämnvärt. Ja, bort med allt socker då ju och minska på kolhydraterna. Men annars äta som vanligt. Hmm, ja jag vet inte. Jag vet iallafall att Hulda måste bort! Jag måste ta tag i henne och förgöra henne!! För Hulda ska inte få vara en del av mig längre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar