lördag 30 mars 2013

Påskafton!

Oj, det var en del som varit inne och läst mitt inlägg om Nubbis utredning. Vem är ni som läser? Vet några av er men långt ifrån alla. Ja, jag fick iallafall skrivit vad jag tycker och känner. Fick några väldigt fina kommentarer angående inlägget, och de värmer! Tack ni som skrev till mig <3 

Idag har vi varit hos barnens farmor och firat påsk. Gud så mätta vi var/är :O Men det var väldigt gott allt som vi åt. Barnen fick fina påskägg och Nubbi var i sitt esse hela eftermiddagen och kvällen. Båda gossarna somnade gott i bilen på vägen hem. Tack för allt svärmor :)

Annars då?! Jo jag tänker mycket. Känner mig trött i sinnet. Kan man vara det tro?! Antar det. Vet inte om det är vädret som gör det eller allt runt omkring oss som händer just nu. Antar båda delarna! Jag tänker för mycket. Och oroar mig för sånt som inte ens hänt än. Känner att jag ibland inte kan stänga av mina tankar, dom bara flödar på och en tanke leder till en annan, och så rullar det vidare! Jobbigt det där! Men så har det varit sen jag var liten och det är väl sån jag är. Och hade det varit så att tankarna helt plötsligt blivit färre eller försvunnit helt, då hade det nog känts konstigt det också! Men är väl aldrig nöjd!

Nej, har inget mer att skriva om idag så nu ska jag nog snart gå och lägga mig! 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar