måndag 11 mars 2013

Äntligen....

.......har jag sorterat klart alla foton. Phuu, det tog sin lilla tid. Blev inget igår utan jag satte mig ner nu under förmiddagen när Gullen sov och Nubbi tittade lite på Phineas och Ferb. De flesta korten låg i hyfsad ordning men lite hoppande blev det. Nu är dom iallafall sorterade och klara att stoppas in i fotoalbumet :)

Pratade med BVC i morse angående Gullen och hans vägran till mat. Han äter ju absolut inte mat såsom burkmat och ytterst lite hemmalagad mat, men ersättning, välling och gröt går bra. Nu vägde jag honom lite provisoriskt häromdagen på vår egen våg och enligt den väger han mindre än vad han gjorde sist vi var på BVC och vägde honom :/ Så efter ett snabbt samtal med BVC nu idag så bestämde vi att vi ska kika inom i eftermiddag för att ta en kontrollvikt, och även prata lite om maten! Får ta Nubbi med mig för han är hemma idag. Men jag tänkte att vi ska gå ut en runda i eftermiddag när båda  gossarna sovit middag, så kan vi gå en runda först och sen går vi till BVC direkt efter det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar