torsdag 7 mars 2013

Natt!

Ja, då var det natt då. Och jag sitter uppe som vanligt. Nu är sambon också förkyld så nu väntar jag bara på att jag också ska åka på det. Tradigt detta är. Gullen har varit snorig ett tag men det är mycket bättre och det kan ha varit p.g.a. tänderna. Nubbi blev förkyld nu i helgen, så jag vet inte om det var en förkylning Gullen hade eller om det var tänderna. Var det förkylning har han med största sannolikhet smittat Nubbi. Eller så har Nubbi fått det hos dagmamman. Där är alla snoriga tycker jag och dagmamman själv hade varit förkyld under sin ledighet förrförra veckan. Usch!! Jaja, jag känner mig lite konstig i halsen och när jag andas så jag räknar med att jag är smittad. 

Jag satt med fotona igår kväll och en bit in på natten men blev inte klar. Fortsatte en stund idag och gjorde det sista fixet ikväll innan vi skickade iväg fotona för framkallning. Det blev ca runt en 360 foto som ska framkallas. Vi måste bli bättre på att framkalla foto alltså ;) Men det ska bli skoj att se när dom kommer :)

Nej nu ska jag krypa ner under täcket! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar