onsdag 27 mars 2013

Storstan!

Idag har "vi gjort stora stan", jag och Gullen ;) Blev en tur till Malmö direkt efter att vi lämnat Nubbi hos dagmamman. Vi besökte Biltema, Barnens Hus, Stoff och Stil och till sist IKEA. Gud vad tiden gick fort. Hann knappt med IKEA och det blev precis att vi hann hem om för att lasta av bilen innan vi skulle köra och hämta Nubbi. Blev iallafall en del saker köpta som vi behöver! Gullen var så duktigt hela tiden och satt fint i både bilstolen och vagnen. Fina gossen!

Sen har vi bara tagit det lugnt i eftermiddag. Efter maten nu ikväll körde jag till Willys och handlade lite. Nu sover båda gossarna och jag ska sitta här och titta lite på tv och se om min värk i benen försvinner. Får alltid sån värk i benen när jag gått mycket under dagen! Det brukar gå över under natten! 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar