måndag 18 mars 2013

Blåst hela dagen lång!

Usch vad det blåst idag, och blåser än. Ser just nu nyheterna och i Ystad är det värsta snöovädret. Det kommer väl hit också men än syns inget vitt till (hoppas dock att det förblir så). 

Fick några kommentarer på mitt inlägg om olyckan igår. Faktiskt mina första kommentarer någonsin :) Tack! Har ju inte haft bloggen så länge och inte många som jag känner har vetat om att jag har börjat skriva blogg. Men med tanke på allt som händer och som vi har framför oss kan nog detta vara en bra ventil, ett sätt för mig att dels dokumentera det som händer men även dela med mig av det som jag känner jag vill dela med mig av. Jag gillar att skriva och jag kan ibland vara väldigt noga och detaljerad, och det kan vara bra ibland om det är något speciellt som man skriver om. 

Idag har vi hållt oss inne. Fy vad det blåst idag. Jag var ute en runda nu ikväll och höll på att blåsa bort. Musiken i lurarna överröstades av vinden och då hade jag ändå ljusnivån på musiken ganska högt ;) 

Imorgon är det dags för BVC med lilleman. Vi var ju där förra veckan för en kontrollvikt, som visade uppåt och då tog vi även längd och huvudomfång så vi får se om hon gör det imorgon också. Vi ska iallafall prata om maten och hur det går för Gullen med det. 

Nej jag har inget mer att skriva om just nu så då säger vi väl godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar