lördag 16 mars 2013

Ensamtid och lite shopping!

Oj, jag la ut länken till bloggen på Facebook igår och antalet läsare ökade drastiskt. Kul! Får se om det håller kvar vid det antalet, annars skriver jag väl för tråkigt ;)

Idag lämnades barnen hos sin farmor och sambon åkte iväg på sitt håll för att fixa min lilla bil som vi ska sälja. Jag åkte till Burlövs center, ENSAM! Det ni, det var inte igår jag shoppade utan barn. Menar inget illa om shopping med barn, men det är inte det lättaste att shoppa när barnen är med. Man har inte den tiden att kunna gå och strosa och ta den tid man vill och behöver. Eller som jag idag, hittade ett par stycken olika örhängen som jag inte kunde bestämma mig för vilka jag skulle köpa, vilket resulterade i TRE vänder in i affären innan jag beslutade mig för att köpa ett utav dessa paren ;) Det hade det aldrig funnits tid till om man hade haft med sig barnen ;) Så jag njöt av att gå ensam och titta i affärer. Det blev lite shopping, inget större men det räckte :) Hade dock inte planerat att köpa något.

Nu sitter vi här och väntar på att personen som skulle köpa min bil ska komma, eller inte?! Klockan är över 22.00 och ingen har hört av sig än eller dykt upp. Vi bestämde en tid först som dom inte kom på. När vi sen ringde och frågade vart dom var hade dom precis då börjat köra :O Men hallå, man kan väl höra av sig och säga att man blir sen, och fråga om det är ok?! Dom körde från Varberg så det tar ju ett tag. Dåligt tycker jag. Men det är fler som visat sitt intresse och som vi skulle kontakta om dom som skulle komma nu, drog sig ur på något sätt! Vi får väl se hur det slutar!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar