torsdag 21 mars 2013

Grattis lille Gullen!

Idag blir Gullen 8 månader <3 Grattis mitt lilla hjärta! Tiden går så fort så. Brukar säga det, tiden gick fort med Nubbi men med Gullen går det ännu fortare, om det nu är möjligt?! 

Varit och handlat nu på morgonen efter att vi lämnat Nubbi hos dagmamman. Köpte lite påskfjädrar som jag tänkte vi skulle sätta i ett litet påskris som inte är köpt än. Förra året köpte jag ett påskkris som var färdigt med fjädrar i. Kompletterade endast med lite annat pynt. Men detta året tänkte jag göra det själv, med fjädrar och allt! 

Hihi, nu hör jag hur Gullen har vaknat i sin säng och ligger och pratar för sig själv :) Ska gå in och ta upp honom nu. Sen blir det samtal, det ska sägas upp bilförsäkring och pratas med förskolechefen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar