torsdag 28 mars 2013

Glad påsk!

Ja då har påskhelgen börjat och den sträcker sig enda till måndag! Blir en lugn påsk med lite firande. Eller firande och firande, det blir mat, och påskägg till barnen! Men firar vet jag inte om vi gör?! Vi träffas för att tillbringa en traditionell högtid tillsammans med god mat och trevligt sällskap! 

Sitter och funderar över om jag ska skriva lite om vad som väntar oss inom det snaraste här. Egentligen vill jag det då jag har ett stort behov av att skriva av mig. Jag har alltid gillat att skriva och jag skriver ofta väldigt detaljerat, nästan för detaljerat! Sen samtidigt känner jag att detta är inget jag vill "skylta" med och berätta hur som helst. Jag vet inte vem som läser här inne och jag vill egentligen inte att folk som jag inte känner ska ta del av det. Men sen tänker jag också att det kanske inte är så fel att dela med sig. Det är ju något alla kan behöva höra mer om och delar man med sig så kanske man kan "fånga" någon som är i samma situation. 
Ett annat alternativ är ju att sätta bloggen som lösenordsskyddad så att bara vissa får läsa det jag skriver. 
Jag får fundera lite. Om jag inte vill dela med mig av det så kan jag ju alltid skriva dagbok som jag gjorde innan jag öppnade bloggen!

Nej, nu vaknade Gullen från sin eftermiddagsvila så jag ska ta upp honom nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar