torsdag 2 maj 2013

Ursäkta mitt tjat....

Men jag bara måste få skriva hur glad jag är över det här med Nubbis flytt till dagiset :) Så fort jag tänker på det blir jag så himla glad! Jag mår så bra när jag ser och hör pedagogerna på dagiset! Åhh.... mitt hjärta fylldes av värme när jag hämtade Nubbi på dagis idag! Hans resurspedagog berättade om allt dom gjort under dagen och hur bra allt hade gått. Och det hon sa kom verkligen från hjärtat! Kanske bara är jag som är helt lyrisk över det, men det är sådan kontrast jämfört med dagmamman han gick hos innan!! Såklart förstår ju jag också att det kommer komma dagar på dagis då det inte går lika bra som nu kanske, och att hon såklart kommer berätta om dom också. Så är det ju. Men hans sätt att vara och hur han gör vid vissa situationer lägger hon inte fram som något negativt, jag får inte alls den känslan! Det fick jag däremot när Nubbi gick hos dagmamman :/. 

Ja, detta lyfte mig massor!! Jag är så GLAD :)

2 kommentarer:

  1. Detta låter jättera:-) Det finns faktiskt rätt människor på rätt plats ibland och då blir det bra! Detta är början på någonting bra. Roligt att du är glad. Bra för Nubbi:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja det känns toppen! Äntligen har allt "tjat", alla telefonsamtal och mail gett något! Det går framåt, sakta med säkert, men så länge det går framåt så är jag glad :)
      Kram!

      Radera