lördag 11 maj 2013

Bättre natt inatt!

Ja, lilla Gullen sov bättre i natt faktiskt men vaknade kl.05.00!!!! Jag gjorde några tappra försök till att få honom att somna om igen men det gick inte! Så det var bara till att stiga upp! Bara sambon och Nubbi som trynade vidare! 

I förmiddags hade jag bokat ett pass Easyline igen. Så härligt det är med dom passen :) Härligt svettig är jag efteråt och så skönt trött i  hela kroppen :) Fick pratat med en av instruktörerna där idag som varit massör förr. Han sa direkt att det var benhinneinflammation jag fått och att jag borde undvika att springa nu tills det gått över och tills jag köpt nya skor!! Han sa att det är ofta det är skorna som ställer till det och att det är riktigt viktigt att ha bra skor på fötterna när man tränar! Och det har han såklart alldeles rätt i! Han föreslog också att jag skulle köra på gruppassen och även köra promenader eller crosstrainern, iallafall tills benet är bra! Men han tyckte inte jag skulle slita på gymmet sen när benet är bra, om jag inte tycker det är roligt, vilket jag egentligen inte tycker! Men det kan vara bra ibland om man känner för det, vilket jag kan göra! 
Hur som helst fick jag bra tips och jag känner mig motiverad till tusen! Bra start iallafall! 

Annars har det inte hänt så mycket idag. Sambon åkte och fiskade när jag kom hem från träningen och jag var hemma med gossarna som sov middag. Sen blev det en tur ut i eftermiddags. Två hela timmar var vi ute :) Skönt!! 

Imorgon vet jag inte vad som händer. Skulle behöva komma iväg med Nubbi och köpa nya skor. Behöver mäta hans fot så att det blir rätt storlek! Men vi får se. Tror jag tar en vilodag från träningen imorgon även om jag är sugen på att träna! Men man kan ju inte träna alltid! Finns ju annat som är viktigare!! 

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar