torsdag 23 maj 2013

Intervjun avklarad!

Ja, idag var det dags för intervjun på BUP. Vi satt med en psykolog som ställde en massa frågor från ett "häfte". Det tog två timmar allt som allt. Det gick bra. Tyckte vi fick med allt som var viktigt och allt som dom behövde veta! Vissa frågor var lite svårare att svara på och vi fick tänka efter en sekund. Andra frågor kunde man svara direkt på. Nu har vi ett par gånger kvar av utredningen och allt ska vara klart i mitten/slutet av juni! 

Just nu är det lite annat också som pågår här hemma. Det diskuteras fram och tillbaka och vi har en hel del att fixa! Får gå in på det mer sen. 

Igår var det många som hade varit inne och läst min blogg, har nog aldrig haft så många sidvisningar som jag hade igår :) Jätte roligt tycker jag, men dock inga kommentarer. Kanske inte finns så mycket att kommentera just nu. 

Nu ska jag nog ut och gå en runda. Fint väder och jag behöver både rensa tankarna och få lite motion. Blev ingen träning idag. Imorgon har jag bokat in mig på ett TRX- pass! Var ett tag sen jag körde det och det var JOBBIGT, men ack så bra för kroppen! Man kan få bra tärning bara genom att använda kroppens egen tyngd! 

Imorgon ska jag även "jaga" lite folk per telefon! Viktigt att jag får tag på dessa personer och får svar på mina frågor inför kommande val!

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar