fredag 24 maj 2013

Nu är det så....

Att det blev inte som jag tänkt mig! Nu är det så att det blivit bestämt att jag och sambon ska gå skilda vägar! Vi har alltså separerat eller det kanske det inte heter förrän man flyttar isär?! Aja, ni fattar vad jag menar! Det är ganska nytt men vi har ändå berättat det för våra föräldrar och våra syskon. Men det känns inte som att vi behöver ringa runt till hela släkten och berätta det direkt, utan vi har gått ut med det på Facebook ikväll och nu skriver jag det här! Kommer inte skriva hur, var och varför eller vem som gjorde vad osv. Det är som det är! 

Såklart är detta väldigt tråkigt och jag känner sån oro just nu. Det händer så mycket i livet just nu och detta toppade allt! Men, det som inte dödar, det härdar, är det väl man säger?!

Godnatt!!

1 kommentar:

  1. Ojdå, vad tråkigt:-( Hoppas det var ett gemensamt beslut. Stor kram i vilket fall som helst:-)

    SvaraRadera