måndag 13 maj 2013

Tidig morgon och vilodag från träningen!

Ja, de tidiga morgnarna fortsätter! Idag gick vi upp strax efter 5!!!! Jag är ganska slö under morgonen och piggnar inte till förrän närmre lunchtid känner jag :/ Lite tråkigt faktiskt! jag som aldrig brukar vara trött så som jag nu känner att jag är! Kanske är ett tecken på att jag börjar bli äldre ;) 
Vi blev iallafall rastlösa och spenderade hela förmiddagen ute. Vi gick ut vid 9 i morse och kom in igen vid 11 då det var dags för lite lunch!

Annars har det varit en lugn dag! Jag bestämde mig för att vila från träningen idag. Måste göra det också så man inte kör på för hårt. Kroppen behöver vila och återhämtning! Men jag har allt känt av träningsabstinensen ;) Men imorgon är det dags igen, då väntar ett pass av mitt älskade Easyline :) 

Ja, idag kom tiderna på BUP. Vi fick reda på att det inte skulle bli aktuellt förrän i slutet av maj/ början av juni. Men vi ska dit redan nästa vecka! Ja, det är väl mot slutet av maj men jag trodde det första besöket skulle bli då BUP ska besöka Nubbi på förskolan, men så blir det inte nu. Alla tider ligger inom loppet av ett par veckor vilket innebär att det kommer gå ganska fort nu! Det kommer väl också bli en sluttid då vi får reda på "resultatet" :/ Men jag vet inte hur det fungerar riktigt med det, så vi får väl se! Hur som helst är det väl både på gott och ont att det händer så fort! Bra på det sättet att man får ett svar fort och sämre på det sättet att det blir lite fortare än man varit inställd på. Men ja, det är väl bara att hänga på det som händer! Jag känner att detta kommer bli jobbigt! Jag vill inte detta! Varför oss? Varför Nubbi? Han är liten, han ska inte behöva gå igenom detta! Har inte en aning om hur det kommer bli om han......ja! Antar att det är en hel del nytt som kommer komma in i vårt liv och vår tillvaro! Men det kan också vara så att han inte får någon diagnos, och då ska jag jubla!! Men jag vill inte tänka för mycket på det för att försöka undvika alla tankar som då kommer! Dom tankar som redan finns är tillräckligt många och tar redan upp mycket plats i mitt huvud!

2 kommentarer:

  1. Oh, vart tränar du någonstans? Är det vid tolvåkers?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, på Medley :) Har precis börjat där nästan men trivs bra! Dom är så trevliga där tycker jag och man kan fråga om allt och får bra svar :)

      Radera