lördag 18 maj 2013

Sommarvärme :)

Idag har vi haft att göra hela förmiddagen! Tiden gick fort men vi hade en fin förmiddag med utelek i det fina vädret! Annars har jag tvättat och fixat här hemma under resten av dagen. I eftermiddags gick vi ut igen och var ute i två timmar. Då var det varmt!! Nubbi fick låna såna gatukritor eller vad dom nu heter av några flickor i grannhuset, och det gillade han. Vi satt även i sandlådan och grävde och Gullen var också med i sanden och det tyckte han var kul! Han "pratade" som bara den och gav ifrån sig små glädjetjut emellanåt :) 

När vi kom hem blev det dusch och bad för pojkarna då dom hade grus överallt! Sen blev det mat och de vanliga kvällsrutinerna. Nubbi ville dock inte sova ikväll och det tog oss två timmar att natta honom!! Vissa kvällar somnar han hyfsat fort och andra inte. Aja, han somnade till slut iallafall. 

Idag tog jag en vilodag från träningen. Kändes skönt faktiskt då jag under gårdagens träning kände av min benhinneinflammation som inte läkt riktigt. Det är ju bättre men inte helt. Tar ändå det ganska lugnt när jag tränar, försöker iallafall. Får hoppas det ger med sig snart! Vet inte när jag ska träna nästa gång dock. Tyckte inte där var några roliga pass imorgon. Jo Easyline ;) men jag vill ju inte tjata ut det! Kan alltid köra lite på gymmet så behöver jag inte belasta benet så mycket. 

Imorgon har vi inget planerat. Hoppas iallafall på fint väder så vi kan vara ute. Blir kanske någon liten utflykt till någon strand eller liknande, vem vet :) På söndag fyller min kära mamma år så då ska vi hem till henne en sväng!

Nej, har inte så mycket mer att skriva om idag. Har iallafall haft en helmysig dag idag med mina små gossar <3 
Hoppas morgondagen blir minst lika mysig!

Godnatt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar