tisdag 21 maj 2013

Tomt i kropp, själ och hjärta!

Ja, det är så jag känner just nu! Jag vet inte hur jag ska hantera detta riktigt. Jag vill inte gå ut med något än då allt är väldigt nytt och tids nog kommer det komma ut! Igår föll jag ner i ett svart hål. Oväntat? Kanske inte. Förberedd? Nej! 

Jag känner att det just nu är för mycket som händer på en gång och jag måste lägga all energi på att lösa detta nu. Att ha många bollar i luften kan jag ha, men det kan bli FÖR många bollar i luften också! 

Det kan ju vara det som gör att jag tappar läsare här, för jag skriver mycket om mindre roliga saker. Men jag har ju främst bloggen för att kunna skriva av mig, för egen del. Jag ska försöka skriva om lite "roligare" saker också, men just nu finns det annat som upptar mina tankar! Känns som jag bara gnäller här, men det är skönt! Så ni som vill läsa gör det, bara kul tycker jag! 

Dags för duschen! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar