lördag 4 maj 2013

Morgonpromenad, träning och kalas!

I morse tvättade jag här uppe men kom på att vi behövde lite av kläderna torra tills senare under dagen så jag sprang ner och bokade tvättstugan direkt eftersom det var ledigt. Nubbi blev ledsen när jag gick och när jag kom upp igen var sambon och Nubbi på väg ut. Men eftersom jag tänkt gå och köpa bullar så tog jag med mig Nubbi ut istället. Härligt morgonväder var det! Vi gick till affären och handlade lite sen stannade vi till lite här och var på vägen hem igen. 

Väl hemma åt vi bullar och sen sprang jag någon runda till tvätten igen. 10.30 var det dags för ett pass Easyline :)Jag var den enda som var ny där så dom andra visade lite snabbt hur det hela gick till. Såg först inte så jobbigt ut, men fy vad trött jag blev!! Svetten rann och jag kände mig yr för ett ögonblick där! Det lär jag göra fler gånger! 

Sen var det iväg och köpa kort och barnen fick vars en leksak för att dom var så duktiga igår. Sen hem, in i duschen och sen iväg på kalas! Trevligt kalas och barnen skrattade och busade massor! 

Nu är vi hemma och har precis ätit middag! Gullen vaknade precis efter att vi kom hem så han lär knappast somna när han brukar somna om kvällarna! 

Ikväll ska jag påbörja ett litet projekt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar