fredag 10 maj 2013

Hosta :/

Ja de senaste nätterna, sen sist jag skrev har varit samma som den natten. Gullen har vaknat och hostat och varit ledsen. Det enda som har hjälpt är att han fått sitta i mina famn. Han har även fått lite hostmedicin som han fick utskrivet senast han var förkyld och hade hosta. Den hjälper lite. Han har dock somnat om hyfsat fort igen men vaknat TIDIGT trots nattvak!!!! Jag kan säga att jag varit totalt slut och halvt död när kvällen kommit. Jag som annars brukar vara lite av en nattuggla har suttit i soffan med ett par ögon som gått i kors redan kl.20.00! DET.....händer väldigt sällan kan jag säga! Men men, så är det och förhoppningsvis blir det snart bättre! Det är så synd om honom när han vaknar och hostar så han blir alldeles röd runt ögonen och tårarna börjar komma :( Men annars har han varit sitt vanliga glada jag :)

Annars har det inte hänt så mycket! Vi var på andra kurstillfället idag i TAKK. Lärde oss fler ord och vi tränade på att teckna meningar! Det är ganska kul faktiskt! Man lär sig något nyttigt samtidigt som man får en ny kunskap och behöver det så klart!

Nu är det helg och det ska bli skönt! Vi har inga planer alls denna helgen vilket är skönt! Får se vad vi tar för oss för något ska vi väl hitta på! 

Jag var och tränade idag. Körde ett intervallpass på löpbandet. Fick helt plötsligt sjukt ont i smalbenet :O det krampade och det blev bara värre och värre! Men jag tog mig igenom passet och fick sedan massera benet lite och då kändes det bättre men det var ömt en bra tag efter! Hoppas det inte kommer tillbaka. 

Igår var jag på introduktion av gymmet. Fick ett basprogram av gyminstruktören som visade mig allt! Glömde fråga hur ofta jag kan köra det programmet så jag skickade ett mail till honom om det idag men jag har inte fått något svar. Kanske jag inte skulle gjort?! Aja, gjort är gjort. Tänkte mer om dom inte vill ha mail av oss som tränar där, men jag tycker i och för sig att det inte var något konstigt med den frågan. Vi får väl se om jag får något svar, annars får jag fråga honom på tisdag då han ska hålla i ett Easyline-pass vilket jag tänkt boka mig till!

Nej, nu ska jag ta en dusch och sen se klart Let´s dance ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar