lördag 25 maj 2013

Tankar på då och nu....

Tankarna går fram och tillbaka och jag kan inte låta bli att minnas tillbaka på alla de fina stunder vi delat tillsammans. Två utav de stunderna var när våra barn kom till världen! Dom stunderna delar jag inte med någon annan. Och alla de många speciella ögonblick med barnen och deras utveckling delar jag inte heller med någon annan. 

Ja, man kan inte komma ifrån att det finns många fina minnen och även om man går skilda vägar kommer dessa minnen alltid att finnas kvar! Det är jag glad för! Dessa minnen kommer jag bära med mig genom livets gång och jag kommer minnas dom alla med glädje! Mina barn delar jag endast med en person och ingen annan! Ingen annan än vi känner dom bäst! Och även om vi inte delar livet tillsammans längre kommer vi alltid vara sammanlänkade genom barnen, och tillsammans med och för dom ska vi stå enade och starka! 

Mina barn är mitt allt och jag inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dom! Utan dom är jag ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar