måndag 27 maj 2013

Mors dag!

Idag har vi firat lite här hemma. Vi har haft en mysdag. Jag och gossarna var ensamma hela förmiddagen då pappa J var borta och agerade flytthjälp. På eftermiddagen blev det lite fika och jag fick en väldigt fin "mammatavla" av mina gossar! Stod en fin text om just mamma! Jag visst innan vad jag skulle få då jag själv varit med och köpt den ;) Men pojkarna är så små än så dom kan inte själv köpa något så pappa J hjälpte till förra månaden med inköpet. Sen har den stått i ena garderoben och väntat på mig tills idag då! Inte för att jag ville ha något egentligen men tanken var väldigt fin och såklart väldigt uppskattad!

Senare på eftermiddagen åkte jag en sväng till min egen mamma och fikade lite och pratade en massa! Mysigt!! Två av mina tre syskon var också där så det blev extra mysigt. Bror J var saknad dock!! 

Nu ska jag ta en dusch innan jag ska sova! Imorgon väntar en ny vecka, även denna hyfsat fullbokad! 

Godnatt gott folk!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar