söndag 12 maj 2013

Karlslundsparken!

Morgonen, eller förmiddagen startade med ett pass BodyVive :) Har aldrig testat det innan så detta blev första gången. Det var helt ok, inte det roligaste jag gjort men jag blev rejält svettig och trött! 

Väl hemma igen en timme senare hade barnens farfar kommit på besök en stund. Han följde sedan med sambon ut på en fisketur. Det blev ingen fångst idag heller! 

Eftermiddagen spenderade vi Karlslundsparken i Landskrona :) Hur mysigt ställe som helst! Där var lite djur man kunde kolla på och en riktigt stor lekplats för barnen att leka på! Och skogen var helt underbar!! Grönt överallt och det var en riktigt mysig känsla! Dit kommer vi åka fler gånger i sommar, och vi kommer nog få sällskap med oss någon gång dit :) 

På vägen hem stannade vi på Mc Donalds och åt. Inget höjdarställe men det fick gå! Jag åt dock ingen slaskig hamburgare utan beställde en god sallad med pesto och soltorkade tomater i :) Riktigt god var den men det ha varit en lite större portion än den man fick :O 

Japp, imorgon startar en ny vecka! Har väl inget speciellt inplanerat. Dagis för Nubbi blir det iallafall. Detta blir första veckan som blir hel vecka för honom sen han började där. Har ju varit en del helgdagar nu se sista två veckorna. Jag och Gullen får väl hitta på något skoj. Annars blir det såklart träning för min del! Har redan bokat in mig på något pass denna veckan. Kan inte boka alla dagar utan dom släpper inte passen förrän tre dagar innan dom äger rum. Måste se över min kost nu också. Jag vet att den kan bromsa viktnedgången rejält och eftersom det inte hänt så värst mycket på vågen än så är det nästa steg! Har i och för sig bara tränat lite mer än en vecka, men det skadar inte att ha lite koll på vad man stoppar i sig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar