söndag 19 maj 2013

Regn i massor och min mammas födelsedag!

Som det regnade i förmiddags här hos oss! Jag tog mig dock ut och iväg till träningen och idag blev det ett pass på gymmet! När jag kom hem blev det duschen och sen körde jag bort till Center Syd för att handla en present till min mamma som fyller år idag! Tog tid att hitta något men till slut hittade jag något som passade! 

När jag kom hem åkte vi direkt till min mamma och där har vi varit hela eftermiddagen och kvällen. Vi åt kakor och tårta :) Sen åkte jag och Nubbi med mamma till hästarna och Nubbi fick springa av sig och var i sitt esse när han sprang rundor överallt :) Gullen stannade med sambon hemma hos mamma med mina bröder. Nubbi följde med ut i hagen och hälsade på hästarna. Han log när han fick syn på dom men det blev allt lite läskigt när dom kom för nära och ville snusa på honom ;) Dom var så försiktiga, hästarna, precis som dom såg och kände att han var liten och dom snusade så fint på honom :) Men han var inte jätte intresserad när dom ville snusa så vi gick ut från hagen igen. Men så fort han tittade på dom så log han :) 

När vi kom tillbaka till mamma gjorde vi oss redo och packade ihop oss och körde sen hemåt. Klockan hann ändå bli 20.30 innan vi körde därifrån. 

Nu sover gossarna gott och sambon har hockeyn på på tv:n. Inget jag är intresserad av så jag sitter här istället!

Denna vecka som kommer har vi en hel del inbokat och tider hit och dit att hålla koll på! Men det ska nog gå bra! 

Förresten, tror ni på ödet? Eller tror ni på något annat? Eller ingenting alls? Jag har under en veckas tid råkat ut för något som jag själv inte vet om jag ska räkna till ödet, eller bara ett sammanträffande, eller bara rent av en slump?! Vad det är kan jag inte riktigt gå in på, men lite lustigt är det allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar