onsdag 22 maj 2013

Reser sig!

Idag reste sig Gullen mot mina ben, från knästående och upp på fötterna! Och han var så glad :) Snackade massor och bara log hela tiden <3 Gladare bebis får man leta efter alltså, han är alltid glad den gossen <3 

Nubbi hade haft en bra dag på dagis och lekt med den största flickan på avdelningen. Det händer grejer och han gör framsteg varje dag! Jag är så otroligt glad för det! Han hade dock varit lite gnällig och orolig men alla barn hade varit lite smått gnälliga över lag! 

Tråkigt väder idag så vi gick inte ut när vi kom hem. Det regnade smått men tilltog senare under eftermiddagen! Ikväll har jag tränat och nu har jag precis framkallat ett gäng foto. Har även valt ut ett par som vi ska göra ett collage av till Nubbi som han ska ha på dagis och sätta upp på väggen bland de andra barnens collage! Det ska vara på barnets familj så jag valde ut på oss föräldrar och ett vardera på Nubbi och Gullen och ett på dom tillsammans. Tror det ska bli ganska lagom för att täcka pappret :) 

Imorgon väntar en två timmar lång intervju på BUP för oss föräldrar, ett steg i utredningen. Nu kommer det gå undan då vi har besök inbokade med BUP varje vecka ett tag framåt. Där är till och med en vecka då vi har två tider! Det är bara till att ta sig igenom och hoppas på det bästa och göra det bästa av allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar