fredag 5 april 2013

Underbara fredag....du är välkommen!

Så var det då fredag igen. Känns som jag skrivit det många fredagar här :/ Upprepning! Men den kommer ju åter var vecka och den är lika härlig var gång :) 
Vi har iallafall haft en fin fredag, lugn iallafall. Vi har lekt, tittat lite på tecknat på tv, lekt lite mer och myst! 
Gossarna har varit trötta idag och sov middag längre än vanligt. Men det är väl förkylningen som tar ut sin rätt :/ 

Idag ringde dom från BUP (gillar INTE ALLS det ordet :( ). Dom ville byta dag från måndag till tisdag nästa vecka eftersom vi då skulle få träffa en läkare samtidigt också. Annars hade vi fått vänta till slutet av hela processen med det. Jag höll med hon som ringde och vi bokade om tiden från måndag till tisdag. Ännu en dag att vänta, men det är klart bättre att få träffa läkaren direkt! Hon jag pratade med sa att det kunde vara lite svårt att få ihop tider med läkaren, så då var det inget snack om saken, tisdag it is!!

Just nu vill jag bara att helgen ska gå fort så att det kan bli tisdag. Jag vill komma dit, få ställa alla frågor jag har, få påpeka för dom att han kommer vara blyg och att dom inte enbart kan gå efter det dom ser när Nubbi är där. Han är ju en helt annan gosse hemma. Jag vill ta upp alla positiva sidor hos honom, att dom inte ska se alla negativa sidor bara. Det är mycket jag vill säga! Samtidigt får jag väl lita på dom och att dom gör en rättvis bedömning och att dom kommer göra allt grundligt. Jag ska även fråga hur allt kommer gå till för jag förutsätter att det kommer bli fler besök än enbart nu på tisdag! 

Imorgon börjar dagen med tvätt. Har tvättid i tvättstugan och har en del tvätt, men det brukar gå rätt fort ändå. Sen väntar en tripp till Malmö för att besöka min kära mormor! Hon har inte träffat gossarna sen i oktober månad förra året då hon legat på sjukhus ett tag och genomgått en operation. Sen har det varit en tid därefter på sjukhuset mm. Men nu är det dags! 

Annars ska vi ta det lugnt bara. Nu ska jag titta vidare på Let´s dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar