fredag 26 april 2013

Förskolebesök!

Det gick väldigt bra idag och Nubbi verkade trivas bra på förskolan! All personal verkade bra och Nubbis resurspedagog verkade lugn och harmonisk! Så nu börjar han på tisdag nästa vecka! Ska bli spännande!

Vet inte vad mer jag ska skriva. Jag är så less på allting. Inte bara detta med Nubbi nu, utan mycket annat! Känner verkligen att jag tappat bort mig själv lite! Jag kan verkligen inte glädjas med andra och deras "lyckliga" saker som händer mm. Jag försöker men det känns bara konstigt. Jag vill bara dra täcket över huvudet och bara få vara där tills jag känner mig bättre! Det enda som håller mig uppe just nu, och får mig att känna glädje är MINA BARN <3 <3 Allt annat är oviktigt just nu! Känner bara för att stänga in mig och hålla mig undan. Jag vill helst inte träffa någon heller. Orkar inte se och höra folks glada nyheter om deras liv, barn, resor mm. Jag må låta hemsk nu och väldigt ego, men jag brukar aldrig vara så, så jag tillåter mig vara negativ och väldigt ego just nu! Jag är garanterat inte ensam om att vara så här!
Jag gråter lite hit och dit! Varför vet jag inte, kanske för att livet är så jäkla orättvist, på många sätt!

Jag gillar verkligen inte den personen jag är just nu! Jag vill inte vara sån. Jag vill vara mitt vanliga jag, som finns där någonstans! Såvida jag inte tappat bort henne helt! Och jag vill verkligen inte prata med någon om det! Jag känner mig bara väldigt ensam just nu. Men, jag måste hitta ett sätt att komma ur denna dåliga form. Hitta ett sätt att ta mig upp och se någon form glädje (förutom den glädje jag har i mina barn då så klart).
Det första steget är att införskaffa mig ett nytt träningskort på GYM, inget j***a gruppträningsjippo nu!! Jag behöver bränna FETT och STÄRKA min avdankade mammakropp!! Så nu i helgen någon gång ska jag TA MIG TIDEN och gå bort till gymmet (det billigaste) och investera i MIG och MIN hälsa!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar