lördag 20 april 2013

Let´s dance!

Har kollat på Let´s dance innan ikväll. Tycker där finns ganska många intressanta kändisar med i denna omgången! Jag skulle också vilja kunna dansa så bra som dom :) Iallafall som proffsdansarna, det hade varit något ;) Kollade in några av deltagarnas Twitter-sida. Dom tränar massor! Men duktiga blir och är dom!! 

Ikväll när sambon kom hem körde jag iväg och gjorde lite inköp Blev bl.a. äntligen ett par vårskor!! Det behövdes kan jag säga! Köpte även med mig ett par vårskor till Nubbi. Tycker det finns väldigt lite skor i affärerna när det kommer till pojkskor! Tråkigt! Men jag hittade iallafall ett par gympaskor typ som matchar hans vårjacka! Får prova dom på honom och passar dom inte får jag byta! 

Imorgon är det lördag. Vi har inga planer, inte än iallafall! Vi får se vad som händer! Sitter just nu och lyssnar på James Morrison, härlig stämma han har den där Morrison :) Lyssnar väldigt lite på musik här hemma, det måste vi bli bättre på!! Det är ju så härligt när det strömmar ljuv musik runt omkring en :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar