torsdag 11 april 2013

:/

Ja det blir inte mycket aktivitet är just nu. Vi mår alla i familjen lite halvkasst och igår somnade jag på soffan halv tio!! Inte likt mig då jag normalt är en nattuggla. Mådde illa som tusan igår kväll och hade frossa igen. Jag sov hela natten på soffan med Gullen. I morse när jag vaknade var illamående och frossa som bortblåst. Men ikväll kom det åter, men nu känns det bättre. Vet inte om det är för att jag oroar mig för att vi ska bli sjuka igen eller om det är som jag är dålig. Funderar på om jag ska gå och kolla mitt blodsocker. Har sen en tid tillbaka känt mig trött. Sen ökade jag i vikt ganska fort under hösten och vintern. Inte jätte mycket i vikt men ändå. Och eftersom jag fick graviditetsdiabetes under sista graviditeten har jag automatiskt en ökad risk att få diabetes senare. Skulle ju kunna ta ett sockervärde själv då jag har kvar blodsockermätaren sen graviditeten, men jag behöver nålar till den och dom var på recept. Har receptet kvar så ska plocka fram det och kolla om det gått ut. Tror det varade ett år och jag fick det i början av juni förra året så det borde gå att använda än!

Usch, har inget annat att skriva om. Känner bara att det är lite mycket just nu. All oro för Nubbi och utredningen och nu blev vi sjuka ovanpå det. Ska försöka fixa till bloggen lite sen, piffa till den. Försöka få till en fin header. Har börjat på det men inte riktigt fått till en jag vill använda! Men det kommer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar