torsdag 18 april 2013

Mitt i natten!

Sitter här och tänker och funderar, och oroar mig! Vill inte sova. Jag känner så vissa dagar, jag vill inte sova, vill inte att dagen ska ta slut. Varför vet jag inte. Är ganska trött men vill inte sova! Måste nog sova lite ändå om jag ska orka upp med barnen imorgon bitti. 

Idag när jag satt och pillade med en grej i Word, så försvann programmet helt plötsligt?! Hade det uppe och en stund senare började datorn söka efter programmet men kunde inte hitta det. Jag kollade igenom allt men Word kunde inte hittas?! Undrar hur det gick till?! Får kolla upp det imorgon, för Word måste jag ha! 

Saknar min mamma nu! Det var så längesen vi träffades och det är så tråkigt. Men hon jobbar mycket och ska man åka dit kan det bli sent och det är kanske inte det optimala med barnen. Vi har dessutom en bit att åka. Sen har vi haft en hel del här också så det är från båda hållen. Men nu ser det ljusare ut och vi går dessutom mot en ljusare årstid! Det innebär längre dagar (rent ljusmässigt då) och större möjligheter. Till helgen ska jag dock få träffa mamma! Men det blir utan barnen eftersom jag ska dit och hjälpa henne med hennes flytt! Men så fort hon kommit i ordning på det nya stället och det gamla stället är lämnat så tar jag barnen med mig och hälsar på henne :)

Nej, jag får väl ta mig i kragen och sova lite ändå! 

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar