lördag 27 april 2013

Mer flytt!

Idag har jag varit borta hela dagen, liksom i söndags förra veckan! Har hjälpt mamma med flytt. Idag tog vi de stora och tunga möblerna som var kvar. Men det gick bra, mina bröder var också där och hjälpte! 

Gossarna var hemma med sambon och dom hade varit en runda på Center Syd. Dom hade ätit lunch på Mc Donalds (inte Gullen som sov och som även är för liten för deras mat). När jag kom hem sov dom, så jag får träffa dom imorgon igen! 

Just det, får ju inte glömma att berätta att idag KRÖP Gullen för första gången <3 Jag missade det dock tyvärr men sambon hade filmat det och det gick minsann undan redan :) Han har varit på gång länge nu men inte riktigt fått till det, men idag släppte det! Det gick dock lite lättare på mattan än på golvet som är halt så där kasade han lite. Duktig kille!! 

Jag får sån hemlängtan hem till mamma när jag varit där. Känns som det blivit mer nu när hon flyttat tillbaka till hembyn! Så konstig känsla det är när man kommer dit, till byn där jag är född och uppvuxen i! Allt är som förr, men ändå inte! Jag känner igen så mycket och det känns så underligt på något sätt! Jag önskar att jag var liten igen och gick i skolan där :) Mysigt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar