torsdag 4 april 2013

Trött liten gosse!

Min lilla Gulle sover gott. Han är så förkyld så stackarn. Hoppas det släpper snart för han har varit förkyld snart en vecka. Min stora pojke är också förkyld men inte lika illa som lillen. Hosta har dom lika illa båda två dock. Usch och fy för detta! 

Sitter nu och chillar efter lunchen som bestod av lax med creme fraise och en sallad. Vatten att dricka till det. Japp, nu är jag på gång med kosten här och hoppas på att se lite minus på vågen framöver! Har bestämt att jag ska väga mig på söndagar. Veckans sista dag, det känns bra. Dock stör det mig lite att helgen precis varit och alla godsaker frestat mig, och det har ju säkert åkt in en och annan godisbit (eller snarare en halv påse :O). Ja jag får väl se hur det blir. Annars kan jag ju ha vägningsdag på fredag. Men söndag känns bättre. Hulda ska bort nu iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar