lördag 20 april 2013

En dag i solen!!

Idag åkte vi hem till barnens mormor. Hon har precis flyttat och har en del kvar på gamla stället, så vi åkte iväg hela familjen och sorterade lådor som var mina. Hade en del lådor kvar där med saker sen jag var yngre och bodde hemma. Slängde det mesta men fick med mig lite minnen med hem! 
Barnen var med och det gick riktigt bra, som var så snälla! Nubbi sprang runt och lekte med min lillebrors gamla bilar och han hittade även min kulsamling som han lekte lite med :) Sen var ju mullvadshögarna väldigt skojiga också så det blev en hel del grävande i dom ;) Gullen satt på sin filt och var glad. Han tittade lite på de saker som Nubbi hade. Det tog ett par timmar men till slut blev vi klara och körde hem. Vi hade med oss min ena bror dit som även han rensade bland sina saker, fast han hade dock bara en påse att gå igenom ;) 
Vi körde hem min bror till mamma och lämnade av honom där. Där träffade i mamma som var på språng och skulle iväg på ärenden, så det blev ett snabbt hej och hejdå! Men vi ses imorgon igen då jag ska köra dit ensam för att hjälpa till att flytta en del saker från det gamla stället till det nya. Vi ska också köra en hel del till tippen! 

När vi kom hem åt vi mat och sen körde jag och handlade lite nu ikväll. Jag märkte att solen tagit ganska bra, för jag var lite lätt röd på bröstkorgen! Barnen fick frisk luft också så det var skönt och dom älskar ju att vara ute och se sig om så det blev toppen!

Nu ska jag snart in i duschen sen sova så jag är laddad inför morgondagen då det blir mycket bärande och lyftande! 

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar