tisdag 23 april 2013

Trend med tidiga morgnar?!

Det verkar iallafall som gossarna tycker det. Idag vaknade dom lika tidigt som igår. Nubbi vaknar först och när han börjar hålla liv så väcker han så klart Gullen också! Så det är bara till att stiga upp. Satte oss i soffan och tittade på barnprogram. Vi var till och med tidigare än det tidigaste barnprogrammet som började klockan sex. Iallafall av det vi har i vårt tv-utbud! Men så är det och jag klagar inte, var bara lite trött när klockan visade innan sex och barnen ville upp!

Lämnade Nubbi hos dagmamman idag och idag ville han dit. Han var glad och sprang direkt in när vi kom dit! Han hade några dagar förra veckan då han inte alls ville dit. Men idag gick det som sagt bra! 

Jag och Gullen åkte hem och han hade somnat på vägen hem. Jag passade på att vila en stund medans han sov. Sen blev det lite bus och lek, för att sedan äta lite. 

Eftermiddagen bestod av hämtning av Nubbi och utelek när vi kom hem! Det blåste så in i men det var annars hyfsat väder. Det blåser ju alltid i denna byhålan så det är inget ovanligt! Ikväll körde jag en sväng till Center Syd och bytte skorna som jag köpte till Nubbi i fredags. Blev en storlek större. Ska prova dom imorgon och hoppas dom sitter bra! 

Annars har jag inte något mer att skriva om. Jag känner mig ur form, totalt! Jag gråter var och varannan dag känns det som. Kan inte riktigt sätta fingret på exakt vad det är men jag antar att det bara är mycket nu som händer just nu! Känner mig lite som jag gjorde under mina första år som tonåring, förvirrad, liten och stundtals ledsen! Känner också att jag bara gnäller i bloggen eller skriver om mindre roliga saker. Men å andra sidan är det ju min blogg och jag skriver vad jag vill i den. Det är ju ett sätt för mig att ventilera och få ut det jag tänker på. 

Jaja, imorgon är en ny dag! Hoppas på att jag kan skingra tankarna lite och få bort lite av oron tills imorgon! 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar