lördag 6 april 2013

Idag har det tvättats....MASSOR! Speciellt 40 mörk. Jag fattar inte var alla mörka kläder som ska tvättas i 40 grader kommer ifrån. Idag fyllde jag maskinen till höjden och bredden. Gud alltså. Men det blev tvättat och klart. 

Efter tvätten åkte vi till min mormor. Trevligt att träffa henne. Det var längesen hon träffade barnen så hon tyckte det var så kul att träffa dom igen :) Och vi tyckte så klart det var väldigt kul att träffa henne också :) Nubbi sprang rundor och pillade på allt. Vi hade med oss julklappen som vi köpt till mormor men som vi inte kunnat ge henne innan. Kändes lite konstigt och räcka över ett arrangemang med julkaffe, julthé mm och även ett paket pepparkakor....när vi är inne i april! Men så blev det. Hade även köpt med oss lite tulpaner! Innan vi skulle åka hem fick gossarna vars en liten present. Nubbi fick Kinderägg och Gullen fick en skallra :) Jätte fint. Tack fina mormor/gammelmormor <3

När vi sen kom hem lagade jag mat och sen har vi bara chillat resten av kvällen. Skönt! Jag var iväg en runga nu ikväll och handlade lite snabbt. Hela parkeringen på Ica Maxi var full av bilar och "bönner" ;) streetracing på gång :O (ta inte illa upp någon, jag räknar mig själv som "bonne" ;) ). Där var så klart säkert andra än "bönner" där också :) Poliser var det också!! Jag känner mig lite illa till mods när det är så mycket folk och dom skriker och man möter en och annan som är lite småberusad  :/ Jaja, jag fick handlat och brydde mig inte så mycket om dom! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen sova. Imorgon har vi inget planerat! 

Just det, imorgon är det vägningsdag för mig :O Undrar hur det ska gå :O Får se vad vågen visar imorgon. Jag hoppas på ett minus, om så bara ett LITET minus :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar