söndag 7 april 2013

Ingen rubrik?!

Konstigt, jag skrev ju en rubrik till gårdagens inlägg men det ville inte komma med. Skrev det flera gånger om men det vill inte publiceras med inlägget :/. Jaja, huvudsaken inlägget kom med så!

Sitter här och har precis klämt i mig en lättare lunch a la LCHF-stuk :O Uff, vad mätt jag blev fast att det inte var speciellt mycket jag åt. Mår nästan lite illa faktiskt känner jag. Jaja, får väl se om det lägger sig. Jag vägde ju mig i morse och jag blev så glad så :) Vågen visade -1,3 kg på mindre än en vecka. Ja, jag började seriöst med viktminskningen då, så det får jag väl vara nöjd med. Nu vet jag dock inte om det beror på att min mens kom i veckan, kanske därför jag tappat för jag blir alltid svullen innan mensen och samlar nog på mig lite vätska :/ Men....ett minus är alltid ett minus :D Och godissuget höll jag i ganska bra schack igår. Åt lite igår men vägde det så jag hade full koll! Ingen läsk som det annars brukar bli på helgen! Har godis kvar i skåpet, läsk kvar i kylen och kaka kvar sen igår, men inget är jag sugen på och DET känns bra! Nu ska det bara hållas så här också :O Skam den som ger sig! 

Gossarna sover middag och sambon är ute och fixar med bilen. Får väl hitta på något sen i eftermiddag, vet inte riktigt vad bara. En utflykt kanske?!........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar