onsdag 16 november 2016

Vilken morgon....

Ja morgonen började med en mindre kamp med Gullen från det att vi skulle gå hemifrån till det att jag hade lämnat honom. När vi kom fram till skolan så började Gullen och Nubbi bråka och skrek i falsett åt varandra till slut. Nubbi blev ledsen och Gullen blev arg. I dessa lägen önskar jag så att jag kunde dela mig i två :/ Gullen blev ledsen han också när jag skulle lämna honom. Något barn på dagis sa till honom att han inte fick vara i det rummet dom var i och då blev han ledsen. Han skulle ju bara vinka till mig men det visste inte dom barnen. Men fröken skulle ha lite koll på honom sa hon så att det blev bra igen.


Vissa dagar är bara för mycket. Ibland skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet och stanna i sängen. Men det går ju inte. Antar att den mörka årstiden inte gör saken bättre.


Jaja, snart helg. Det säger jag varje onsdag. Men så är det ju. Nedräkning till helgen har börjat.


Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar