måndag 7 november 2016

Skor....

Blev att jag körde bort på lunchen och köpte vinterskor till pojkarna. Det behövs och jag vill inte vänta till helgen. Det är redan kallt och det känns bäst att ha det köpta nu. Dom såg lite stora ut men det ska nog bli bra. Har hänt någon gång att jag kollat på skor till dom och tänkt att skorna ser stora ut och valt något mindre, och sen när man kommit hem så har det ändå visat sig att dom har behövt större och dom som jag köpt har varit för små. Sen ska ju vinterskor vara lite större just för att man ska få plats med en extra strumpa och att foten ska ha bra med plats.


Snart dags att köra hem och hämta barnen. Idag är en sån dag då jag bara vill hem. Är förkyld och lite trött. Längtar ju alltid efter mina barn men vissa dagar lite extra, och idag är en sån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar