torsdag 24 november 2016

Mina barn....

Jag kan nog inte säga det tillräckligt många gånger, men jag är så stolt över mina barn. Bara tanken på hur mycket jag älskar dom får mig nästan att börja gråta. Jag älskar dom mer än livet själv. Finner inga ord för vad dom betyder för mig. Dom är verkligen mitt allt. Min högsta dröm som mindre var att få barn, en egen familj. Den drömmen gick i uppfyllelse två gånger om. Att det sen blev separation var ju inte planerat och det kan man ju aldrig veta i förväg. Men jag har fått bli mamma två gånger, det var en dröm som gick i uppfyllelse. Att få se dom utvecklas och att få följa dom är det bästa jag vet. Fast att det kan vara trotsigt och motigt många gånger så finns det inget hellre jag vill vara/göra mer än att få vara mamma åt mina pojkar. Jag får se och höra så mycket från dom, tankar och idéer. Hur dom leker tillsammans och hittar på en massa. Ja, det är utan tvekan det bästa jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar