tisdag 15 november 2016

Bestyr....

Idag efter jobbet ska jag fixa med att returnera ett paket från HM. Jag beställde ju vinterkläder till pojkarna som såklart inte passade. Jag försökte ju ändra beställningen bara en stund efter att jag gjort den men då fanns den inte under aktuella beställningar som den borde och när jag sedan försökte ringa kundtjänst så fungerade inte deras linje. Så allt blev skickat och jag såg direkt när jag fick hem kläderna, att det inte skulle passa. Så nu har jag packat ihop allt igen och ska efter jobbet köra in om och posta det. Jäkla meckande. Men men.


Hittade massor av recept igår på saffransskorpor och det verkar ju inte så svårt och det behövs ju inte alls mycket ingredienser i. Så det ska jag absolut testa att göra. Blir ju säkert inte helt samma smak som dom man köper men det kan nog inte bli dåligt, hoppas jag.


Idag kommer mamma på besök en sväng efter jobbet. Det ska bli trevligt. Barnen tycker det är kul när mormor kommer. Vi har ju en hel del kakor kvar sedan kalaset så något att bjuda på har vi.


Nej, nu ska jag fortsätta här....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar