fredag 18 november 2016

Torsdag....

Japp, kampen fortsatte denna morgon. Eller ja, den pågick inte hela dagen men vi hade en mindre kamp i morse också, jag och Gullen. Det är mycket han ska bara. Låter som Alfons Åberg. Han ska bara, han ska bara. Vi kommer aldrig iväg i tid. Fast att jag förbereder honom i god tid innan så ska han bara......i sista minut. Jag sliter mitt hår snart. Det slutar ofta med tårar och att han inte vill gå ut alls. Men iväg kom vi och lämnade blev barnen men jag kom lite sent till jobbet. Bättre lycka nästa dag.


Imorgon är det fredag. Det kommer bli fredagsmys är det ju tänkt. Funderar på att köpa någon julklapp snart också. Vill liksom bara få det gjort eller i alla fall får köpt det mesta. Ska ut med mamma sen och köpa till pojkarna, men till övriga tänkte jag att jag kunde köpa innan.


Nej, nu ska jag äta här. Trevlig torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar