tisdag 22 november 2016

Mensvärk från helvetet och fel film....

Mmm det har jag. Dock bättre nu. Men inte haft det på så länge men nu slog den till. Fattar inte varför egentligen. Men men, så kan det ju säkert vara ibland. Ska inte skriva mer om det.


Annars är det lugnt här. Ska jobba några timmar till sen hem och hämta barn. Funderar lite på vad vi ska äta idag. Har inga idéer alls. Känner mig ganska motiverad att göra något lite mer avancerat, men kan inte komma på något bra. Får väl se vad jag kan koka ihop.


Jag hade ju beställt filmer till barnen som kom med posten igår. Men när vi startade Nicke Nyfiken filmen som vi hade köpt så var det inte rätt skiva. Fodralet stämde men inte skivan. Gick in på deras hemsida idag och kom då på att skivan vi fått stämde överens med en annan Nicke Nyfiken film som vi inte hade beställt. Det är ju flera olika avsnitt på en film och alla avsnitten stämde med den andra filmen som jag hittade på hemsidan. Alltså, rätt fodral men fel film. Ringde dom idag och ska få ett mail med instruktioner om hur jag returnerar filmen och sen får jag en ny tillbaka med rätt skiva. Hoppas det blir rätt nu då. Dom har väldigt snabb leverens så det ska förhoppningsvis gå fort.


Nej, nu ska jag fortsätta här. Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar