onsdag 9 november 2016

Snö....

I morse när vi vaknade var det alldeles vitt överallt. Årets första snö hade kommit och det var inte så lite heller. Hade i alla fall en decimeter på bilen när vi kom ut och skulle köra. Så det var bara till att skrapa och borsta av. Min sopborste låg i bagaget och såklart gick inte luckan att öppna idag av någon konstig anledning. Så jag fick ta den vanliga fönsterskrapan och en pinne och ösa bort snön från bilen med. Men det gick bra det också, man tager vad man haver som man brukar säga.
Nu är dock det mesta av snön borta. Lite synd då pojkarna var helt uppspelta över snön och ville så gärna åka pulka. Tror minsann att dom skulle göra det på dagis om jag förstod fröken rätt när jag lämnade Gullen i morse :) Nubbi vet jag att han skulle ut på promenad, men om det blev pulkaåkning av vet jag inte.


Jaja. Idag kommer mamma på besök. Trevligt som vanligt. Just det. jag beställde ju vinterjackor till pojkarna från HM på nätet. Precis efter att jag lagt beställningen ville jag gå in och ändra i beställningen vilket man skulle kunna göra. Men av någon anledning gick det inte igår. Och när jag försökte ringa kundservice så fungerade inte deras telefon, något tekniskt fel sa dom. När jag sen loggade in på mina sidor idag så hade beställningen redan skickats. Jag försökte ringa men hamnade i kö som aldrig tycktes ta slut så jag fick lägga på igen. Jäkla meck. Nu måste jag i värsta fall skicka tillbaka och klydda. Jaja. Får väl se när det kommer först om det behövs en storlek större eller ej. Satt och tvekade länge men sen beställde jag men tänkte sen att det nog hade varit bra med en storlek större och ville då ändra i min beställning men som inte gick för beställningen fanns inte under aktuella beställningar längre. Sjukt frustrerande.


Nej, snart dags att åka hemåt. Trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar