torsdag 22 maj 2014

Vilken skillnad!

Vilken skillnad på läsarantalet på bloggen så fort man lägger in bild :) Hade nästan dubbelt så många läsare här igår som annars. Kul :) Synd bara att det inte går att dela upp texten i stycke när jag skriver från jobbet :/ Allt fungerar bra när jag bloggar från mobilen men när jag skriver från jobbet så går det inte. Kan inte lägga in bilder heller från jobbdatorn. Fast det är ju inte så ofta man sitter vid datorn. Man har och använder ju mobilen så mycket idag så det är nästan lättare att blogga därifrån. Jag ska i alla fall försöka fixa en fin header till bloggen, så den blir lite mer personlig. Jag är inte så dukitg på det men ska göra ett försök själv. Var ju på gång för ett tag sen men kom aldrig vidare med det projektet. Nej, nu ska jag jobba lite till. Lugn dag på jobbet idag och det är skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar