onsdag 28 maj 2014

Lustigt med läsarantal!

Jisses, under hela dagen igår hade jag många fler läsare än annars. Eller sidvisningar heter det kanske, här på bloggen! Undrar om det är många nya läsare eller många som går in och tittar flera gånger om dagen. Tror nästan mer på det sistnämnda då jag inte skyltar med min blogg något. Men man vet ju aldrig! Kul är det i alla fall. Imorgon är det ledigt från jobb och dagis! Ska faktiskt bli skönt att vara lite ledig. Tyvärr ska jag jobba på fredag. Tråkigt men jag hade inte möjlighet att vara ledig igen (pga jobbet). Har ju tagit ut ledigt ett par gånger innan och jag får ju ta ut det som semester. Vill spara lite av de extra semesterdagarna jag har till andra tillfällen också. Men det var inte bara därför jag inte tog ledigt på fredag, utan det gick helt enkelt inte ihop här på jobbet. Men imorgon är vi lediga och då ska vi njuta av den tiden :) Älskar all "extra" tid jag får med mina barn <3 <3 Nej, tillbaka till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar