onsdag 14 maj 2014

Drömmer mig bort ♥

Till ett liv där allt är bra! Där allt är perfekt. Där allt blir som jag vill ha det. Ett liv där allt är enkelt! Finns ett sådant liv? Och hade det varit så bra ändå?! Eller nästan lite tråkigt?! Blir vi människor aldrig nöjda?!
Ja, jag undrar! Kvällsfunderingar, sena sådana.

Jag älskar mitt liv. Jag är rik på så många vis! Det är jag lycklig över! Jag är rik på kärlek i många former! Och min största rikedom är mina barn ♥ ♥
Finns inget bättre än den kärleken och den känslan! Jag älskar mina två små gossar till det oändliga ♥ ♥

Tiden går så fort. Inte långt kvar tills halva detta året har gått! Var tog tiden vägen?! Var tog detta första halvåret vägen?!
I all denna fart behöver jag nog sätta mig ner och tänka efter, vad är viktigast i livet?!
Såklart är mina barn det viktigaste i mitt liv! Men mer då?! Hur känner jag?! Hur vill jag ha det?! Vad blir bäst för mig och mina barn?! Hur vill jag prioritera?! Hur vill jag leva?! Hur är jag som människa?! Vad kan jag som person göra för att få ett så bra liv som möjligt?!
Jag ska sätta mig ner ja, och tänka igenom ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar